Skip to main content
Okategoriserade

Valborgsmässoafton dessert

By 30 april 2019No Comments

Trevlig valborg!

Till efterrätt åt vi vaniljglass med hemgjord chokladsås, grädde, jordgubbar med, hallon, maränger och sist det bästa – saltlakritsströssel ?✨

Leave a Reply