Skip to main content
Okategoriserade

Semlor semlor semlor!

By 12 februari 2013No Comments

Idag är det fettisdagen, om någon nu missat det 🙂

Bakade semmelbullar i helgen och givetvis var vi tvungna att kalasa på varsin – och hjäääälp vad gott det var! Blir nog en semla idag också 🙂

DSC09100

Leave a Reply