Skip to main content
Okategoriserade

Lite godbitar i tillvaron

By 4 juni 2012No Comments

Unnade mig själv lite fika på bussen idag – nya goda Plopp Kärlek med smak av geléhallon och en kall latte från Starbucks 🙂 Ibland behöver man bara det, godbitar i tillvaron!

20120604-165909.jpg

Och ännu mer godbitar blir det ikväll då jag fyndade jordgubbar för 15 kr förpackningen och slog till på 2 st – man kan inte få nog av de röda godingarna 🙂

20120604-170510.jpg

Leave a Reply