Skip to main content
Okategoriserade

Första skörden!

By 3 juli 2011No Comments

Idag har jag skördat dom första jordgubbarna i landet, en halv liter blev det!
Det finns nog inget som är så gott som söta, röda, solvarma jordgubbar <3

Leave a Reply